قشم یار جهت راحتی شماعزیزان آموزش نصب ویندوز ۷ و۸ و۱۰ را جمع اوری نموده.مطلب را تا اخر بخوانید.ودر اخر نصب هرویند

ویندوز 8 را با تحول عظیم خود در مدل کاربری و امکانات خود ،بسیاری از کاربران را مایل به نصب این سیستم عامل در رایانه های خود کرده است.در این بخش از سایت نمناک نصب این سیستم عامل را به صورت تصویری آموزش خواهیم داد.

آموزش llll+ عکس

ویندوز 8 را  تحولی عظیم در میان سیستم عامل های ارائه شده از سوی شرکت مایکروسافت می توان دانست. بسیاری از افراد به خاطر ویژگی های جدید آن مایل به تغییر سیستم عامل خود شده و از این سیستم عامل در رایانه های خود استفاده می کنند.خصوصیاتی چون ،تغییر رابط کاربری از طرح سنتی به رابط مدرن مترو،حذف منوی استارت،تبدیل آیکن ها و پنجره ها به کاشی 

 

 

حال آموزش جامع و تصویری نصب سیستم عامل ویندوز 8 برای شما خواهیم داشت:

 

امکانات پیش نیاز برای نصب ویندوز 8

برای استفاده از ویندوز 8 در سیستم خود باید حداقل سیستم شما از امکانات زیر برخوردار باشید در غیر اینصورت در مراحل نصب این سیستم عامل اجازه انجام این کار به شما داده نمی شود و یا بعد از نصب و هنگام استفاده از این سیستم عامل به مشکل بر می خورید.

 • پردازنده ( CPU ) با توان پردازشی 1 GHz و یا سریعتر

 • رم ( Ram ) یک گیگابایتی برای استفاده از نسخه 32 بیتی و یا رم دو گیگابایتی برای استفاده از نسخه 64 بیتی

• 16 گیگابایت فضای حالی بر روی دیسک ذخیره سازی ( Hard Disk ) برای نصب نسخه 32 بیتی و یا 21 گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه 64 بیتی

 • کارت گرافیک ( Graphics card ) شما باید با نسخه 9 از DirectX مایکروسافت سازگاری داشته باشد و یا نسخه های جدیدتر

• برای استفاده از امکانات لمسی ( Touch ) ویندوز 8 باید تبلت و یا نمایشگر شما از قابلیت multitouch پشتیبانی کند

 • نمایشگر شما باید از حداقل اندازه تصویر 1124 در 768 پشتیبانی کند.

 

مراحل نصب ویندوز جدید مایکروسافت

برای استفاده از ویندوز 8 ، سیستم عامل جدید مایکروسافت کافی است مراحل زیر را طی کرده و این سیستم عامل را بر روی سیستم خود نصب بکنید. 

کامپیوتر خود را روشن کرده و DVD  نصب ویندوز 8  را در درایو DVD-Rom قرار دهید. ویندوز 8 بالا آمده  یا به اصطلاح بوت شده و صفحه ی پیشرو نمایش داده خواهد شد.

پس از طی مراحل اولیه نصب، پنجره ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید تنظیمات زبان های مورد استفاده در صفحه کلید و سیستم خود را مشخص کنید.

 

 

 

در صفحه بعدی از شما پرسیده می شود که قصد نصب ( Install ) ویندوز را در سیستم خود دارید و یا دوست دارید که این دیسک ویندوز 8 نصب شده در سیستم شما را تعمیر ( Repair ) کند که ما برای نصب نسخه جدید ویندوز بر روی سیستم بر روی دکمه Install کلیک می کنیم.

 

 

 ویندوز 8

 

اکنون سریال و یا همان Product Key مربوط به سیستم عامل ویندوز را وارد می کنیم تا دکمه Next برای رفتن به مرحله بعدی نصب این سیستم عامل فعال شود.

 

 

 ویندوز 8

 

در این مرحله مجموعه قوانین مربوط به استفاده از این نسخه از این سیستم عامل که توسط کمپانی مایکروسافت تنظیم شده است نمایش داده می شود که با تیک دار کردن گزینه I accept this license term آن را قبول کنیم و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنیم همانطور که مشاهده می کنید در متن نمایش داده شده در این صفحه ذکر شده اس

 

 

در این مرحله از شما پرسیده می شود که دوست دارید ویندوز فعلی نصب شده در سیستم شما به ویندوز 8 بروزرسانی شود و یا به طور کل دوست دارید از اول این نسخه از ویندوز بر روی سیستم شما نصب شود. با انتخاب گزینه اول فایل ها و تنظیمات شما بعد از نصب این نسخه از ویندوز از بین نمی روند و در نسخه جدید نیز می توانید از آن ها استفاده کنید اما با انتخاب گزینه دوم یعنی Custom:Install Windows only advanced تعیین می کنیم که تنها می خواهیم ویندوز در یکی از پارتیشن ها و یاوز 8

 

لیست پارتیشن ها و یا بهتر است بگوییم درایو موجود در هارد دیسک ما نمایش داده می شود و برای هر یک از آن ها مقدار فضای کلی و فضای خالی ( Free Space ) نیز نمایش داده می شود که با توجه به آن ها می توانید مناسب ترین درایو را برای نصب ویندوز انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. همچنین اگر دوست دارید قبل از رفتن به مرحله بعد یکبار درایو و یا پارتیشن مربوطه را فرمت ( Format ) کنید تا همه اطلاعات موجود در آن پاک شود و برای نصب ویندوز آماده سازی شود می توانید با انتخاب آن درایو و کلیک بر روی گزینه Drive Options این کار را انجام دهید.

 

 

حال ویندوز شروع می کند به عملیات کپی و نصب ویندوز 8 بر روی سیستم شما و ممکن است در این بین چند بار نیز سیستم شما راه اندازی مجدد شود به صورت خودکار که این برای نصب این نسخه از سیستم عامل بر روی سیستم شما لازم است.

 

 

ویندوز 8

 

بعد از نصب ویندوز بر روی سیستم شما سیستم به صورت خودکار توسط برنامه نصاب راه اندازی مجدد ( Restart ) می شود و شما وارد مراحلی می شوید که در آن ها نیاز است تنظیمات حساب کاربری خود را برای استفاده از ویندوز وارد کنید. بهتر است توضیحات بیشتر را بر روی تصاویر درج شده در پایین مشاهده کنید تا با انجام این فرآیند نیز به خوبی آشنایی پیدا ک

 

 

 

 

 

سرانجام فرایند نصب به پایان رسیده، شما وارد محیط جدید و ناآشنای مترو خواهید شد. توجه داشته باشید که می توانید با کلیک کردن بر روی هر یک از کاشی های موجود در صفحه، اپلیکیشن مرتبط با آن را باز کنید. در این مرحله ، ممکن است بعضی از سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر شما توسط ویندوز شناسایی نشده باشند و ارتباط درستی بین سیستم عامل و سخت افزار وجود نداشته باشد، بنابراین، پیش از هر اقدامی ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که تمامی سخت افزارهای موجود بر روی سیستم شما کاملاً شناسایی شده و درایوهای مربوطه به آن ها نصب شده باشد. تنظیمات مورد نیاز را می توانید در بخش device manager انجام دهید.

 

 

 

 

برای دسترسی به device manager کافی است بر روی آیکن search از نوار چارم کلیک کرده، عبارت devmgmt.msc را وارد نموده، در نهایت بر روی آیکن devmgmt در سمت چپ صفحه کلیک کنید. شما همچنین می توانید با واردکردن عبارت device manager در جعبه متن جستجو و کلیک کردن بر روی آیکن Settings  به این بخش دسترسی یابید.

 

 

 

 

در پنجره باز شده می توانید سخت افزارهایی که نیاز به نصب نرم افزاری دارند را به روز رسانی کنید.هنگامی که تمامی علامت های تعجب زردرنگ از بین رفتند ویندوز 8 به طور کامل پیکربندی شده است.

همانطور که مشاهده کردید مراحل نصب این سیستم عامل مانند  دیگر سیستم عامل ها به سادگی روی سیستم شما نصب می شود

 

 

برگرفته ازنمناک .قشم یار

آموزش نصب ویندوز۸ و۱۰ و۷ 

درصفحات بعدی قشمیار

قشم یارلوله کشی

قشم یار ایزوگام

قشم یار اموزش

 فنی 

آموزش رایگان بدون تبلیغات.انجمن فنی قشم.مشاوره فنی واصول نگهداری انواع رشته ها

   www.qeshm20200.ir

 

 

سیستم ,ویندوز ,عامل ,نسخه ,استفاده ,توانید ,سیستم عامل ,نمایش داده ,برای استفاده ,دوست دارید ,device manager منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مختصر و مفید در علم حقوق آپشن خودرو | گندم کار دانلود کتاب های پی دی اف PDF پیشگام رایان آموزش خیاطی مبتدی کرایه جرثقیل در تهران ffghh دندانپزشکی محصولات اورگانیک Key4words